csütörtök, szeptember 20

Eddig nagyon nagyon szerettem az őszt, és továbbra is, viszont van egy nagy baj vele. Iskola. Haha, nem iylen egyszerű ez, azt még mnidig imádom, jól érzem magam, tanulok is, semmi szokásos. Csak.
Nem tudok olvasni. Brühühü. Nyáron bezzeg. Órákon keresztül a fotelben, vagy az ágyon ülve olvastam, persze voltak napok ,amikor nem nyúltam könyvhöz, de amikor igen, akkor tényleg olvastam. 
Most meg... Nem merek. Kedden is leültem alvás előtt, hogy akkor egy keveset olvasok, na a nagy l****t! Kettőkor mentem aludni, mert addig olvastam. És bármennyire is tökjó érzés volt közben, nem szeretem az ilyet, mert fáradt leszek másnap. Napközben meg nem is merek (most meg nem is tudok mit, mert megint sikerült elveszítenem/eltüntetnem a Bajnokok reggelijét, úgy hogy be sem fejeztem, és ez már a harmadik olyan eset, amikor szublimál egy könyv). 
Talán ha rendes kislány lennék és suli után közvetlen megcsinálnám a házikat, akkor tudnék olvasni, de ugyan, olyat én nem csinálok. Előbb olvasok nyugodtan százöten oldalt, majd sötétedéskor leülök az asztalomhoz, és annyira dekoncentrált vagyok, hogy nyugton maradni is alig bírok.
Marad a hétvége. Vagyis a vasárnap. Fantasztikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése