vasárnap, május 5

Minek?

Na, egy gyors dalváltás után van kedvem, de a cím marad (meg a kő is). 
Sok minden. Először is, ma van Radnóti Miklós születésének 104. évfordulója. Szerintem nem emlékeztem meg róla méltón, de azért valamennyire, egész évben ráérek, szóval mégsem érzem olyan rosszul magam.

Aztán aztán. Ballagás kétszer, kordon lét, ballagási dalok pénteken és szombaton. Virágvásárlás pénteken és vasárnap, filmnézés pénteken, sorozatnézés vasárnap, nemalvás pénteken, szombaton és vasárnap. A koránkeléssel amúgy semmi bajom, de háromból kétszer csodaszép délutáni szunyókálással pótoltam az elmaradt alvást, pedig vasárnap hajnalban is elaludtam, amire nem emlékszem, csak arra hogy felkeltem, tehát előtte aludnom kellett. Legalább is azt hiszem. Furcsa. 

Furcsa dolgok történnek, annyira tudományos vagyok, pedig ma egész jó kedvem volt, elolvastam az első felvonást a Hamletből és attól eltekintve, hogy dráma, tetszik.
Én meg attól eltekintve, hogy holnap lesz nyelvtan témazáró és eddig nem tanultam semmit, egész jól érzem magam, szerencsére nem kell korán kelni, de fogok, így van esély az ötösre. Minő öröm. Ahogy mama mondta, az élet csupa öröm. És igazából igaza van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése