hétfő, július 8

Zöld volt a mező, színes a rét

Mostanában egész sok mindenre jövök rá, csak ezek legnagyobb része triviális igazság, így nincs értelme megosztani őket. Amúgy meg szoktam, de leginkább élőben valakinek, aki hajlandó odafigyelni rám. Ez most úgy hangzott, mintha nem lenne senki, akivel beszélhetnék, pedig vannak többen is, legalább is szeretem ezt hinni. Megint nem úgy telik a nyár, ahogy az eredetileg el volt tervezve, de igazán nem panaszkodom, voltam már koncerteken, strandon, barátnőkkel erre-arra, spinningelni, sütöttem viszonylag sok sütit, elolvastam egy igen hosszú és nehéz könyvet, voltam a Hortobágyon csillagokat nézni és be lett festve a hajam. Az sem zavar hogy nem látszik, az sem zavar, hogy június 30-ig volt a Meztelen férfi c. kiállítás, az sem zavar, hogy nem haladok a jelenlegi könyvvel, vagyis de, viszont ha e a legnagyobb problémám (és úgy tűnik, tényleg), akkor igazán nincs okom panaszra. 

A Bastille jó, ahogy a last.fm is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése