csütörtök, október 3

Jól figyeljenek arra, amit most mondok!

Valahogy le kéne nyugtatni magam és befejezni a stresszevést, mert teljesen értelmetlen az egész. Amúgy sütök, csak nem úgy alakultak a dolgok, ahogy azt elterveztem és mint mindig, most is kiakaszt. Holnap összesen három órám lesz, aztán találkozom Petrával, aztán megyek Pestre, szombaton opera, előtte még Karmazsin (remélem) és matek, utána meg ahj. Vonatozás, vasárnap tanulás, esszéírás, matek további gyakorlása, agyfasz és hajmosás. Vagy vasárnapi esti depi, de jelen állapotomban az agyfasz helytállóbb. 

Egyébként nem is mondtam, a Lev Tolsztoj és kora elnevezésű versenyen harmadikok lettünk, lehet örülni meg minden.

Nem tetszik, hogy a konyhában kupi van, vagyis inkább az nem, hogy én csináltam és nekem is kell elpakolnom. Ellenben az nagyon, hogy a suliban a lányvécében leszedték a tükröket, így nincs akkora sor, tényleg csak az tartózkodik a helyiségben, akinek kell. Aztán aztán, konyhapakolás helyett megjött az ihlet.
Még mindig nincs sketchbookom, még mindig le vagyok maradva Goodreadsen négy könyvvel a tervezettől, még mindig feszült vagyok kicsit, de alakul már a helyzet. Főleg, ha ki lesz sülve a fordított alma torta.

Kisült és szép és megnéztem a Komment Keddet és valaki más mosogat helyettem, ennek nem örülök. Elég volt mára? Akkor be is fejezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése