vasárnap, december 30

All the lies I've ever told will come back to me one day

De csak mert lassan itt az új év.
És bármilyen meglepő,  teljes nyugalommal várom az új évet. Évértékelő nem lesz, egész eddig azt csináltam, így nem látom értelmét, ellenben legyünk várakozóak és tekintsünk pozitívan az új évre, úgyhogy fogadalmak. Amiket remélem betartok. Nem lesz sok, úgyhogy szerintem igen. Meg háromból három a saját szórakoztatásom miatt van, úgyhogy szerintem nem lesz baj egyikkel sem.
Most visszanéztem az idei dolgokat és azt kell mondjam, hogy csúfos bukás.

1. nem szarom le a tanulmányaimat
2. kezdek valamit a szabadidőmmel
3. nem hízok el még jobban
4. ANGLIA (ami biztos, de azért jó leírni)
5. kitartok az elképzeléseim mellet

1. ha statisztikát nézünk bejött, én meg tudom hogy nem
2. ez csak rosszabb lett, mint volt
3. remélem nőttem is, mert ez se jött be (kivéve nyáron)
4. éljen!
5. fogjuk rá

Szóval ja, van még hova fejlődnöm. Na de. Fogadkozásban, ígérgetésben, lelkesedésben nálam sosem volt hiány, most sincs, így bátorkodom leírni a jövő évre tervezett dolgokat, amiket reményeim szerint egy év múlva teljesítettnek nyilváníthatok.
 
Az első és legfontosabb: megtanulni kötni.
A második, ami hasznos: 52 könyvet elolvasni (a kikötés annyi, hogy új legyen számomra)
A harmadik, ami csak jó: 52 filmet megnézni (kikötés annyi, mint a könyveknél)
 
No, ez ennyi lenne, inkább nem is bocsátkozom jóslatokba. Viszont elkezdem írni a könyv és a filmlistát.
Ja, és boldogságos új évet mindenkinek! Éljenek a közhelyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése