kedd, január 1

Hát kezdjük el!

Panka biztos értékelni fogja a címet...
Ja és boldogságos új évet meg egyéb közhelyeket mindenkinek, de ezt már mondtam, meg azt is, hogy nem lesz évértékelés, de mivel általában ellent mondok magamnak és megint csak általában az ellenkezőjét csinálom az eltervezett dolgoknak, íme.

Január.
Felvételi.

Február.
 Farsangi keringő és angol szóbeli.

Március.
Nagyon semmi nem történt, örültem a tavasznak, megismertem a Somebody that I used to knowt és voltunk Pécsett. És elkezdtünk futni, amit elég hamar be is fejeztünk, de elkezdtük legalább.

Április.
Bejutottam Pottermorera, továbbjutottunk a Sajó Károly országos fordulójára, interjút készítettem Kiss Tibivel, voltam Quimby koncerten, hivatalosan is bejutottam a Verseghybe, megnéztem az Avengerst.

Május.
Ifirkászos túra Pesten, életemben először láttam a Fight clubot, Panka ballagás, Angliai út, versenyek tömkelege, hangolódás a nyárra.

Június.
Biciklitúra, szülinapom, sportnap, ballagás. Nyár volt, nyár.

Július.
Egri tábor, nyelvvizsgára készülés, Fannival Sacihoz biciklizés, Olimpia.

Augusztus.
Olimpia, nyelvvizsga, filmezések, ételkorzó, tankönyvosztás, évnyitó.

Szeptember.
Sulikezdés, sikeres angol középfokú komplex nyelvvizsga híre, gulyásfesztivál, sütisütések, rügyavató, kutatók éjszakája.

Október.
Megérkezett Hollywood Hírügynökséges pulcsi, 24 órás vetélkedő, befőttesüveges cetlik, őszi szünet, hepajkodások.

November.
Tanulás, barátok, parafatábla átrendezés, Petra nyelvvizsga, Varnus Xavér interjú, suliban móka és kacagás.

December.
As everyone expected it: karácsony, de előtte Mikulás, LoTR belehabarodás, világvége, karácsony, szilveszter.

Címszavakban ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése