vasárnap, január 13

1: az a baj, hogy sosem csinálok képet
2: emberök, ez a névnap valami csodás!

Kezdjük ott, hogy pénteken háromra mentem Petrához, Tomi már ott volt, majd amikor megjött Blanka, átadták az ajándékom, ami nem más mint: kötőtű,  egy piros akrilgombolyag és egy könyv a kötésről. Nem nehéz kitalálni, hogy mit csináltunk utána, viszont előtte még ücsörögtünk, ettünk, beszélgettünk, elmentünk mekizni, mert miért ne, majd elindítottuk a Pitch perfectet és elkezdtünk kötni. Vagyis eljutottunk addig, hogy a kezdősort megcsináltuk. Sajnos annál többre nem volt időnk, így sort váltani még nem tudok, de legalább már elindultam az úton. Háromból kettő fogadalom szépen alakul, a harmadik, ami a listán második volt, pedig alakulgat, szeretném ha sikerülne és szombat. 

Megnéztük a Gyűrűk Ura második részét, szerencsére csak normál verzióban, így is három órás volt, de megérte! Gollam meg nagyon szánalomra méltó karakter, mármint inkább Szmeagol az, de értitek. Utána meg néztünk volna Bravet, de nem, viszont így is elvoltunk és vasárnap. Fél délben keltünk, isteni ebéd után pedig édes Anna énekelt nekem, majd (most kell megkapaszkodni) megkaptam a Harry Potter két első részét és úrsiten, annyira örültem. Az annyira azt jelenti, hogy nagyon, a nagyon pedig azt, hogy meg is ríkatott, mert egy szentimentális köcsög vagyok mégiscsak a Harry Potterről van szó, és úgy még többet jelent, ha ténylegesen birtoklom a köteteket.

Szóval abszolút bódottá van meg minden. Abszol út, értitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése