kedd, január 22

Ma van a...

Magyar kúltúra napja
Cseh Tamás születésének napja
Heath Ledger elhalálozásának napja

és még sok minden másé is gondolom, de azért na. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy hatással voltak rám, de nem. Nemigen. Meghallgattam a csönded vagyokot, olvastam néhány verset, bár azt amúgy is szoktam és nem reblogoltam a Heath Ledgeres képeket. 
Tényleg nem ezen események voltak a napom meghatározói, de valahogy el kell kezdeni a bejegyzést. 
Vasárnap még bennem volt, hogy szombaton lezajlott a felvételi és amikor eszembe jutott, vagy emlékeztetett rá valaki, akkor legalább annyira lelkesedtem/izgultam, mint tavaly. Mert bármennyire is túl vagyunk rajta, és eredményesnek minősült, továbbra is tudjuk/tudom, hogy milyen érzés, hát persze, hogy izgultam! 
Maga vagyok a megtestesült empátia.

És kicsit sajnálom, hogy a lényeget elhallgatom, gyáva vagyok őszintének lenni és a szokásos katyvasz. Szeretnék kötni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése