péntek, január 20

ÁÁáááááá!

Szóval akkor holnap felvételi az egész országban. A legtöbb nyolcadikosnak, köztük nekem is. Izgulok? Persze, de valahogy nem jön ki. Reméljük, holnap sem fog. Mivel többen is mondták, hogy kitekerik a nyakamat, ha holnap merek idegeskedni ezért ma körülbelül egy percen keresztül sikítoztam, ordibáltam és toporzékoltam... Utána szintén egy percen keresztül köhögtem, tehát a feszültség levezetés ily módjáról inkább lemondok a jövőben.

Egyre többen posztolnak ki az arckönyvre képeket a megoldott feladatlapokról. Én is megtehetném, lehet meg is teszem, csak fel kéne tölteni a fényképezőgépet. Már évek óta ezt szajkózzák nekünk, egy fél éve még inkább, egy hónapja meg szinte csak a felvételiről szólnak a napjaink. Furcsa lesz, hogy ennyi belefeccölt munka, idő, és fehér papír után csak úgy huss, semmi. Persze tanulás. Apropó, tanulás, ha bárki is érdekel két négyesem lett a féléviben, ami egész jó, viszont az már kevésbé, hogy az egyik matek, ami pont felvételi tárgy... ez van. Az viszont még engem is meglepett, hogy fizikából ötöst kaptam. Szerintem nem érdemlem meg, de hülye lennék, ha szólnék.

Ma még át kéne néznem az előkészítős füzeteimet és pakolni kéne pusztán a lelki megnyugvásomért és hajat is fogok mosni. Péntek van és itt ugrabugrálok mindenféle jó zenére, csakúgy, mint: The Doors, The Beatles, The Kinks... úgy látszik engem csak a rock pörget fel. 

De legalább valami, amitől beindulok, kiadom magamból az idegességet és holnap csokit fogok enni.

1 megjegyzés:

  1. Kik kell hogy ábrándítsalak, a két négyes NEM jó!!! A te képességeidben benne van a kitűnő. Egy gyenge képességű embernek talán jó, de te ennél több vagy, csak szereted ellustulni a dolgokat....ugye tudod, hogy ebből év végére kitűnőt kell csinálni?
    (már előre sajnálom a leendő gyerekemet, mert magammal szemben maximalista vagyok, és ezt elvárom másoktól is :P)
    De ez télleg úgy van, hogy csak akkor lehet egy ember boldogsága teljes, ha maximálisan kihasznlája a képességeit, legyen akár sportban, zenében vagy tanulásban jó, midnekinek ki kell használni ami benne van ;)

    VálaszTörlés