szerda, január 4

El vagyok veszve

minden értelemben sajnos. 

Na de. Eltelt egy újabb és év én már kezdhetem előröl a számolást. Bár egy évben körülbelül háromszor szándékozom új életet kezdeni, ha őszinte akarok lenni, akkor meg heti háromszor, na de most tényleg. Úgy döntöttem, nem fogok elszámolni semmivel, augusztustól itt vannak a fontosabb dolgok, amúgy meg régi blog, ami meg nincs itt vagy ott, az vagy nem lényeges, vagy fájdalmas, vagy titkos (kac-kac).
Viszont fogadalmakat jó lenen tenni. Nem azt, hogy nem fogadok meg semmit, az túl egyszerű lenne, viszont nem is olyanokat kéne megfogadni, amit úgy sem tartok be. Reális, teljesíthető fogadalmakat szeretnék tenni, és ha már itt vagyok, dokumentálni. Fanni drágám megfogadta, hogy nem fog ugyanolyan zoknit hordani, ami nagyon vicces, és fanatikus és meg is oldható - de nem nekem. A legtöbb zoknim fekete, annál az egyszerű oknál fogva, hogy a volt kedvenc tornacipőm kilyukadt és színes zoknival lehetetlenség lett volna hordani.
Másokról nem tudok sokat, gondolom senki nem fogadott meg eget rengető dolgokat.
Szóval akkor szedjük pontba.

1. nem szarom le a tanulmányaimat
2. kezdek valamit a szabadidőmmel
3. nem hízok el még jobban
4. ANGLIA (ami biztos, de azért jó leírni)
5. kitartok az elképzeléseim mellet

Ennyi lenne. Kicsit közhelyesek, átlagosak, de legalább komolyan gondolom őket valamennyire.

2 megjegyzés:

  1. Nekem vannak eget rengető fogadalmaim. Pl. minden évben megfogadom, hogy megváltom a világot. Egyszer csak összejön :P hát nem? hát de :D Most pedig megfogadtam, hogy akkor is megértetem veled a matekot ha belehalok. És ha ez sikerül, az kb a világmegváltással egyenértékű lesz ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen szíves segítségedet. Akkor 14-én megváltjuk a világot. Rendben :D

    VálaszTörlés