péntek, december 30

Boldog (boldogabb) új évet mindenkinek!

Hogy én mennyire szeretek muffint sütni! Minden irónia nélkül. Igazából rendet rakni, mosdókagylót pucolni, beágyazni és felmosni is szeretek. Csak rá kell vennem magam. De ha ez sikerült, akkor megy, mint a karikacsapás.

Tulajdonképpen mindenféle munkát szeretek (kivéve, amit nem) - egy idő után. A porszívózást sosem fogom megszeretni, de amióta van mosogatógépünk, még mosogatni is szoktam. Néha, amikor kell és van kedvem hozzá. A gyertyaöntéskor is motoszkált bennem valami, meg előtte is előjött a gondolat, hogy csinálnom kell valamit. Valami kreatívat. Csak így egyszerűen, csöndesen. Abbahagytam az evezést, egy ideig zumbáztam ,de az is elmúlt ... délutánonként előkészítőkre járok, vagy angolra, vagy teátrumra, nem unatkozom, de nem mondom azt, hogy tartalmasak a hétköznapjaim. Szabadidős tevékenységnek maradt a gépezés, olvasás, néha tévézés, és ha kedvem szottyan, a takarítás és pakolás. 
Szeretnék kezdeni valamit magammal, mert ez így nem állapot. A fenébe, mégis csak a véremben van a kreativitás!  Persze, rajzolni, papírra alkotni nem tudok. Verset írni sem. Írni igen, de az más. Gyertyaöntés tetszett, legalábbis az a két óra, amíg csináltam, de költséges és felesleges elfoglaltság. Sütés nem igazán kíméli az alakot... Sportolni kéne, de egyedül nem vagyok hajlandó futni. Pedig szeretek. Majd keresek valakit. 
Különben is, itt az új év, igazán leszokhatnék az egyedülléttől való tartózkodásomtól.

2 megjegyzés:

  1. Húúúú mi jutott eszembe... már magáróla címről is :P Tudod, hoyg engem hogy idegesít, amikor valaki boldogabb újévet kíván? :D ez a tipikus magyar hozzáállás.... alapból feltételezik az emberek, hogy a másiknak annyira szar az élete, hogy egyből már boldogabbat kell kívánni XD na az iylenek miatt akarok én kimenni külföldre :D Legszívesebben iylenkor azt válaszolnám, hogy ne magadből indulj ki, nekem nem kell boldogabb év az ideinél, mert ez is tökéletes volt :D bőven elég ha ugyanilyen jó lesz :D Hát ez a magyar mentalitás kéremszépen.... :P

    VálaszTörlés
  2. Tipikus magyar mentalitás, hogy a boldogabbnak is a rossz oldalát nézed. Személy szerint nagyon boldog évet zártam,de miért ne lehetne a következő még boldogabb?

    VálaszTörlés