szombat, december 17

happiness is so close

Hadd ejtsek néhány szót arról, hogy mennyire boldog vagyok már egy hete és milyen hűdejókedvem van.
Kezdődött először is a szalagavatóval, maga a hangulat boldoggá tett, meg Panka boldogsága is. Aztán aztán. Hmm. Drágaemberek (suhanc, remélem nem baj, hogy elloptam), kevésbé drágák, de ilyenkor mindenki kedves számomra. A sikerek is boldoggá tettek. Az, hogy egy olyan dolog, ami előtt nagyon ideges voltam, mert azt hittem elrontom jól sikerült. Gondolok itt a Grecsó Krisztián interjúra óje. Bár hátravan még egy nyolcezer karakteres cikk felének a megírása, de ezek után az is kismacska lesz. 
Az az én nagy szerencsém, hogy szerencsés vagyok. És teljesen komolyan mondom. Valahogy mindig megúszom a dolgokat, sikerül a helyeset választanom és akármennyire is szétszórt vagyok, sikerül odaérnem mindenhova. Még egyetlen karácsonyi ajándékot sem vettem meg vagy készítettem el, de igazán nem aggódom, eddig mindig sikerült, msot is fog. Legalább azt tudom, hogy kinek mit.

És már várom. A karácsonyt, a szeretetet, Szandit (őt nagyon várom, végrevégre) és a további sikereket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése