szombat, december 3

Hello, December

Hát itt vagyunk. Tényleg csak azt kellett, hogy hivatalosan is tél legyen, és így már sokkal elfogadóbb lettem a karácsonyt illetően. Vagy csak drága nővérem szülinapja indította el bennem ezt a minden nagyon szép minden nagyon jó minden nagyon tetszik érzést? Mindenesetre most nagyon jó kedvem van, örülök nővérem boldogságának és így én is boldog vagyok. Nyálas, ugye? De tényleg így van. Végre találtunk nekem cipőt a szalagavatóra, így már minden készen áll. Csak meg kéne benne tanulni járni, de az sima ügy lesz. remélem. Szóval úgy állunk, hogy jól . Kíváncsian. Szeretek kíváncsi lenni, és lelkes is, mert az majdnem ugyanolyan.

És... Hoocy kérlek kérlek had lássam én is a blogod. Úgy hiányozna a stílusod, meg az agymenéseid és úgy minden, ami Hoocy. Megnyugodhatsz, nem vagyok müszis :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése