szombat, december 10

Once upon a December

Ma szalagavató! Lényegében már egy hete rá vagyok hangolódva és izgulok, meg áradozok, de ettől megkímélek mindenkit. Meg a hangoktól, sikításoktól és szitkozódásoktól is, amiket csirke sózás közben adtam ki magamból. Persze, annyira nem nagy ügy, de nekem mégis az volt. Legalább jót röhögtem magamon, és szerencsére senki nem volt itthon. Tehát teljesen szalagavató-lázban égek (ha most ilyen lelkes vagyok, mi lesz velem a sajátomon?), de csak Beatlest hallgatok. Segít a munkában, feldobja a kedvem és aranyos. csak így szimplán. csütörtökön rendrakás közben meg Kicsi országot hallgattam, pont végigment a lemez, mire végeztem. A zene tényleg segít, csak nem kell túlzásba vinni. Lehet egyáltalán a zenét túlzásba vinni? 
random napfelkelte tegnapról
Szóval szalagavató. Tegnap vagy ma 0.00kor azt kívántam, hogy ez legyen Panka egyik legcsodásabb napja. És úgy mindenkié. Bár a kívánságokat nem szabad elmondani, mert akkor nem válnak valóra, ez biztos, hogy így lesz. Érzem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése