csütörtök, február 2

Hello, February!

Ugye, hogy semmi nem változott, csak a naptár? Bár minden éjjel és minden nap egy kicsit hidegebb, mint az előző, viszont hosszabbodnak a nappalok...
És már hazafelé jövet sem sáros a talaj. Minden fagyott. Ami jó. Ami viszont nem, az az, hogy itt élek egy köpésre lényegében mindentől, mégsem láttam a befagyott folyókat... Igazából semmit nem láttam még a télből. Viszont szombaton majd sétálunk. Közeledik a farsang, a tánc, és utána egy nappal az angol szóbeli. Egy kicsit azért izgulok... Tudom, hogy jó vagyok angolból, de félek a leblokkolástól. Vegyük úgy, hogy ezt le sem írtam.

Szerintem a fogadalmaim felét nem tartom be, bár nem is emlékszem rájuk. Szóval megint tervezgetek, majd így lesz majd úgy lesz, de fene esne az elhatározásaimba! nagyobb akaratom van a puszta tervezgetésnél! Szóval úgy döntöttem megint produktív leszek... Holnap ruhapróba után megírom a házikat és még szombat délelőtt a külön angolt. 
Ez a terv, ajánlom magamnak, hogy sikerüljön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése