hétfő, február 13

Who the ... cares?

Na ledöntöttem, szerintem sütni fogok magányos és unalmas délutánjaimon, ezáltal adózva az emberiség igen csöppnyi részének. Ez amúgy is az én logikám! Ha nem sportolsz, akkor süss, egyél minél többet. De legalább jól fogom magam érezni és valami hasznosat is fogok csinálni.

Amúgy rájöttem, hogy a vasárnapra hagyott házikkal nincsen semmi baj, ha az ember időben kezdi el őket megcsinálni. A hétfői házi viszont kész rémálom. A keddeket szeretem a legkevésbé. De legalább holnap lesz táncpróba. Na meg angol. Viszont az előző hét megerősített abban, hogy a szóbeli felvételin jól fogok szerepelni. Ez azért kellemes és megnyugtató érzés.

És elkezdtem honfoglalózni. Mármint egyedül. Az eddigi évek közös játszmái meghozták gyümölcsüket. És áááh. Most csak örülök a sütinek, meg a terveknek és a filmeknek és a zenének és a ... színeknek. Mondjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése