vasárnap, március 11


Rájöttem, hogy imádom azt az érzést, amikor utazom és csukva van a szemem és a narancs ezernyi színben pompázik a szemhéjamon át. Igen, Büszkeség balítéletet néztem hétvégén és még mindig nem tudom megunni. giccses, elcsépelt, de gyönyörű. Mint a naplemente, vagy a szerelem. 
Ma úgy jöttünk haza Bajáról, hogy az út háromnegyedében a nap óarany fényt vetett minden egyes nádszálra és az ég olyan kék volt, amilyennek egy tavaszi napon lennie kell. És igazán megérintett a tavasz. A hőmérséklet nem elég ahhoz, hogy érezzem az évszakot, ahhoz kellenek a színek, a fények az illatok. Úgy teljes. 
Holnaptól újítok. Elegem van a tékozlásomból. csak az a baj, hogy igaz. Na ezen változtatunk. Reméljük sikerrel.

1 megjegyzés:

  1. engem is megérintett a tavasz, el is határoztam, hogy most majd tavaszi cipőben jövök vissza pestre... aztán valahogy mégis úgy döntöttem, hogy a bakancs-nagykabát-sapka-3pulóver kombináció megfelelőbb lesz XDD

    VálaszTörlés