vasárnap, március 4

Tudunk hatni az érzelmeinkre?

Mai vitakörünk fő témája khm.

És tegnap újra megnéztem/néztük a Rockhajót, lassan már többször látom, mint a Twilightot. Hát ez gáz volt, de na... Igazából kb nyolcadjára is élveztem, és most oda se kellett figyelnem. Örülök, hogy a filmnézések közötti hetekben vagy hónapokban sokszor hallgatok Rockhajó soundtracket és egyre többet dúdoltam vagy felismertem miközben néztük. Most pedig csak úgy Kinkst hallgatok, minden különösebb ok nélkül.

Annyira egyszerű de aranyos dalaik vannak, na jó a Won't get fooled again, vagy a My generation nem aranyos, de jó. Mint Simon... 
Ma még fel is mostam, és pénteken porszívóztam. És igen, szerintem is egyre szánalmasabb, hogy majdnem minden házimunkáról és hajmosásomról hírt adok, de senkinek nem kötelező olvasni. 
Apropó olvasás, elkezdtem Az eperszedőt és valami fantasztikus. Úgy lányregény, hogy nem csöpög folyamatosan, és úgy krimi, hogy nem csak a személytelen bűntényt ismerjük meg. Most nem csalódtam a vörös pöttyös könyvekben. 
Igen én is kezdem érezni a tavaszt, de még nem csapott meg annyira. Viszont az pozitívum, hogy majdnem minden nap napsütésben és madárcsicsergésben megyek suliba. És jövök haza. Közben meg csak eltelik egy nap. Vagy kettő. Igazából bármikor amikor ráeszmélek az idő múlására még gyorsabban repül. És még mindig nem akarok felnőni, hihetetlen szerencsés vagyok a fiatalságommal. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése