kedd, március 13

Holnap reggel fázni fogok, mivel Sacinál maradt a szürke kötött kardigánom. Hát így jártam. Amúgy meg imádok Sacival pulcsit cserélni, a mai helyzettel az a baj, hogy ez nem csere volt, csak egyszerűen nála maradt. megesik az ilyen. Szóval kedves időjárás légy oly jó hozzám és legyél meleg reggel is. Köszöntem.
Holnap a sulis ünnepség, csütörtökön hagyományőrzés vagy magyarkodás helyett szimplán szülinapi találkozás lesz valahol, majd megbeszéljük és pénteken ha minden igaz, megyünk a Bodies-ra. Már alig várom. Igaz, voltam már egyszer, régen, de azóta biztosan megváltozott és engem is jobban érdekel az emberi test.
És ma sikeresen voltam olyan kitartó, hogy megírtam az összes házit. És nem, továbbra sem vagyok büszke magamra, de ez legyen az én problémám. 
Arra jöttem rá (többek között), hogy a komolyzene segít kikapcsolni, lenyugtatni és koncentrálni. És még tetszik is. Egyre inkább művelődöm. És egyre inkább kezdek nyitni a tevékenység felé, szépen lassan. Elég lassan. Nem akarom elkapkodni, mert az lesz a vége mint eddig. 
Basszus, tavasz van, ilyenkor mindenki megújul. Remélem nekem is sikerülni fog. 
Majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése