szombat, április 28

Fogjunk egeret lasszóval.
Az Avengers valami fantasztikus! Igen, ezt én mondom, aki amúgy utálja az akciófilmeket, de ez valami (pardon) kikurt jó volt! Tényleg megérné az 5000 Ft-ot is. Meg az sem mellékes, hogy barátokkal néztem, és végigpofázhattam az egészet, szerencsére senki nem szólt hátra, hogy be kéne fogni. Ma meg nyugodtan ébredtem, még sikerült reggelizni i, hála a kora hajnali órának... Nem baj, hogy nem leszek itthon hétvégén, legalább kipihenem magam, alszom jó sokat és megpróbálok nem gigászi adagokat enni... 
Sikeresen kivettem a Nyolcszáz mérföld az Amazonason c. művet, így már a versenyre is tudok készülni. Évente egyszer Vernét olvasni egész jó élmény. Bár ezt minimum háromszor kell, hogy helyezést érjünk el, de megéri. Ja és már csak 8 nap van hátra Angliáig! 

Na igen, most tényleg remekül érzem magam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése