kedd, április 10

Make out like it never happened

Majdnem teljes két nap után én is kidugtam az orrom egy kis sétálásra. Persze nem önszántamból, de egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem angolra. Előtte persze ment a szentségelés, de mindig úgy állok hozzá hogy nem, aztán végülis jól alakul az az egy óra. Mint most. Attól eltekintve, hogy kibaszottul nagyon megfáztam.
De azért abban az oda-vissza összesen negyedórában jó volt érezni a napsütést, látni a még több zöldet, a nővő füvet... Igen, hideg van, fúj a szél, meg nem is mindig süt a nap, de igenis lehet érzni a tavaszt. Megvallom őszintén, nekem így is nagyon tetszik. A nem létező szünet ellenére itthon maradtam egy napot, aminek a nagyrészét átaludtam, a másik jóval kisebb részét meg végigtanultam. Mondom jóval kisebb. De legalább megint minden házi kész (ilyen is régen volt) és még be is pakoltam. Eléggé szép hétnek nézek elébe.
Azt hiszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése