hétfő, április 23

Na végre!

Szóval. Uramisten, eddig is tudtam, hogy be fogok kerülni, negyedik voltam összesített ranglistán, de akkor is. Hivatalosan is bekerültem a Verseghy Ferenc Gimnázium angol tagozatára!
Utoljára a Pottermore levélnél voltam ilyen boldog, de ez más, ez több, ezen is nagyban múlik az elkövetkező életem. Az ország 13. (tizenhrmadik!) legjobb vidéki középiskolájába fogok járni, annyira örülök. Igen, követem a nővérem, igen, majdnem pontosan ugyanazt teszem már egy ideje, és fogom is tenni, mint ő, csak más módszerekkel.
Szóval Verseghy... és Fanni is bekerült, természettudományira, amit elsőnek jelölt és Tomi is oda és Petra meg matek-angolra a Vargában és a legtöbbünk oda, ahova szeretett volna. És ez egy nagyszerű dolog. A lényeg, hogy ne hagyjuk el magunkat. Bár én nem fogom. Nem tehetem, a "diplomához" meg kell lennie a kitűnőnek. És meg is lesz.
Most már a nehezén  túlvagyok/vagyunk. Ami hihetetlenül jó érzés.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon gratulálok! Remélem, jól fogod magad érezni. :) És ne félj, nem lesz kedved kitűnő lenni. :D

    VálaszTörlés
  2. dehogynem, azt lazán meg lehet csinálni :D már csak viccből is, meg a plecsniért :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) Remélem, majd meglátjuk ...

    VálaszTörlés