csütörtök, május 3

Folyamatos

Huh, hát sok, nagyon sok minden.
Hajnali kelés, hat órai fotózás, Budapest, MTVA székház, Süsü jelmez, híradó felvétel, HVG-szerkesztőség, XXX. Sajtófotó Kiállítás, Börgör king, fűben ebéd, meleg, viccek, zápor, itthon, boldog.
Reggeli vidám ébredés, házi-írás, víg menet, hallásvizsgálat, roham, fájós láb, övtáska, fagyi, könyvek, Eredet, cica, fáradt, pakol, pakol, boldog.

Három nap és megyünk Angliába! Annyira várom már, néha csak spontán elkezdek pattogni az örömtől. Majd egy éve szeretném ezt az utat, sokat küzdöttem érte, érveltem, kompromisszumot kötöttem, könyörögtem, érveltem és megérte, de még hogy! Vasárnap délután indulunk Angliába, pardon Nagy-Brittanniába, útba ejtve Belgiumot, visszafele Franciaországot és nem érdekel, ha esni fog, ha hideg lesz, ha ronda nagy esőkabátban kell majd slattyogni, nem érdekel ha csak egy kevés szabadidőt kaptunk, hogy egy hétig nem leszek netközelben, nem bír érdekelni. Álmaim országába megyek, megyünk, minden percét élvezni fogom és majd jó sokat gondolok az itthoniakra, főleg egyetlen édes Annámra, aki érettségizni fog minden nap. És igen, egy hétre megyek el, Angliában csak öt napot fogunk tölteni, de ott leszünk! 
Előtte még Harcosok klubja nézés (navégre!), ballagás, család, ebéd, pakolás, utolsó bevásárlás, pakolás újbóli megkísérlése, bőröndre ülés, remélhetőleg éljenzés, nemalvás, boldog, izgatott kelés, kapkodós-szeretgetős délelőtt, görcsben áll mnidenem-uramisten tényleg megtörténik ez velem érzés, indulás, indulás, búcsúzás és elmegyünk. 

boldog boldog boldog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése