vasárnap, május 27

Na ma volt az első olyan nap, amikor örültem a nyárias időnek és nem bosszankodtam amiatt, ohgy legyen húsz fok, tavaszias idő... Végülis azt is megkaptam hat körül, szóval igazán nem panaszkodom.
Meg a tegnap este miatt sem, féléves késéssel sikerült megnéznem a Sherlock Holmes kettőt, és áááh, ez is olyan zseniális volt, mint az első rész.

Ma délben keltem, hajat mostam, majd rohantam Petrához, utána a Kossuth térre, onnan meg a gyereknapi programokra mentünk. Nem igazán bírom az ilyen városi rendezvényeket, nagyon bugyuták általában, ahogy ma is, de legalább a két x-faktoros fellépőben nem csalódtam annyira. Aranyosak voltak, jó dalokat énekeltek, csak utálom ahogy provokálják az első sorban sikítozó kislányokat, annyira szánalmas mind a két oldalról. Értem én, ha valaki szeret egy előadót, de azt lehet kulturáltan is, síkitozás, és korláton áthajolás csakazért hogy megérintsem nélkül is. Szerintem.
Egyébként jól éreztem magam végig, fagyiztunk, nevettünk mindenen, legfőképp magunkon, de azért akadt pár érdekes emberke. Utána letelepedtünk a fűre és csak úgy voltunk. Majd hideg lett, esőre állt, így mindenki hazaindult. Holnap pakolni fogok, most már tényleg. Meg olvasni valami értelmes regényt. Belekezdek a Győztes egyedül vanba, az úgyis oroszokról szól.
Csak legyen meg minden amit elterveztem és akkor holnap egy jó napot zárok...

2 megjegyzés: