hétfő, május 28

Így kell ezt csinálni!

És igen! Mára végeztem mindennel, amit elterveztem, mondjuk a tanulás kimaradt, de azt nem is terveztem nagyon. Körülbelül négy órán keresztül szenvedtem a pakolással, de megérte, mert igen tekintélyes mennyiségű papírtól és mütyürtől szabadult meg az asztalom és a környéke... És még Gedeont is én pakoltam be, no meg olvastam 99 oldalt a Győztes egyedül vanból. Eddig nagyon tetszik, de egy nap nem akarok ennél többet, mert ez nem limonádé, amit csak úgy elolvasunk. Több szemszögből íródott, ami egyrészt nagyon kreatív és izgalmas, másrészt néhol zavaró, de nem feltűnően. 
Szóval a mai napot abszolút sikerként könyvelem el, a holnap is legalább ilyen jó lesz, csak háziírással és orvosi vizsgálattal kiegészítve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése