péntek, november 4

Dénes mondta, hogy mindig tudja, mikor pakolok el, mert megírom a blogomba. Hát most is tudni fogja, bár már Pankánál olvashatta. De azért én is leírom. Mivel már egy hete baszogatnak kedves szüleink, ezért ma nekikezdtünk és egész hamar be is fejeztük a nagytakarítást. Ami igazából porszívózásból, hajsöprésből és felmosásból áll. Meg mivel most ketten voltunk veszekedtünk egy sort, de azon is hamar túljutottunk. És már készen is van minden, rendet raktunk úgy, ahogy... és mint mindig, most is jó érzés. Bár ezt már számtalanszor leírtam. És még mindig.

Amúgy csak én vettem észre, hogy egyre kevesebbet és kevesebbszer írok? Úgy látszik, nem tesz jót a szünet... Viszont nyáron meg napi öt bejegyzés volt. Nem értem magam. Azért az írást nem hagyom abba. Soha. Mindig a fejemben van valami ötlet, aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem. Most például nem akartam semmit még is lett belőle valami. Imádom magam! És még szerény is vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése