vasárnap, november 27

Nesze neked, karácsony!

Félreértés ne essék, én tényleg nagyon szeretem a karácsonyt. a színeket, az illatokat, a meleget a legnagyobb hideg közepén, a mosolygásokat, a csillogó tekinteteket és azt, hogy az emberek minden évben megtanulnak egy kicsit kedvesebbek lenni. Tényleg szeretem a karácsonyt. De nem novemberben. Igazából a november abszolút átmeneti hónap, mert annyira már nem ősz, elmúlt a lehulló aranysárga falevelek varázsa, szürkeség van. És ünnep az elején halottak napja, a végén meg hálaadás de az sem mindenhol. Természetes, hogy akarunk valami újat, valami kellemesebbet, mint a nagy szürke semmit. De miért pont a karácsonyt, azt nem értem. Az van a legközelebb, de nem kell minden jó dolgot az ünnephez kötni. 
Októberben már ki volt rakva a Tescoban a Boldog karácsonyt tábla, egy hete már fel van díszítve a város, a karácsonyi falut megnyitották, igaz, ami igaz,  abszolút hangulatos. jobb is így, az emberek már nagyban bevásárolnak, én még azt se tudom, hogy mit vegyek a család felének.És ma van első vasárnapja, de nem. Még nagyon nem. Tegnap tetszett, amikor elkezdtük a karácsonyi dalokat énekelni, amiket minden évben szoktunk angolórán, akkor éreztem az egész hangulatot, elkapott, énekeltem is sokat, és boldogan, de utána nem is volt. Majd amikor két hét múlva már teljesen be leszek zsongva akkor biztos másképp írok majd a karácsonyról, de ezelőtt azt mondtam, hogy nem írok semmit. Úgyis családi ünnep. És már nagyon várom. csak még nem annyira. Enyhén ellentmondva önmagamnak. Szóval gyere csak, de ne ilyen erőteljesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése