hétfő, november 21

walk this way

6:00 - 7:20
A felkelés nálam kb tíz perc, attól függ, tesóm milyen ébresztőt állított be magának... mivel általában vele kelek, aztán vagy visszaalszom, vagy nem. Most speciel nem és még mérgelődni sem mérgelődtem a zene miatt. A Pumped up kicks jó ébresztőnek bizonyult. Így már öt perc alatt ülésbe tornáztam magam és neki is indultam a konyhának. Kis tejet melegítettem, majd kakaót tettem bele, ha már nincs itthon édesapám, aki megfőzi a normális 'főzött' kakaót (tudom, el vagyok kényeztetve). Vajas-mézes kenyeret ettem. Mármint majszoltam vagy tíz percen keresztül. Utána elvonultam a fürdőszobába tulajdonképpen a semmiért, de legalább lemostam az arcom. Majd vizet ittam, tudván, hogy nem szoktam inni. Fogmosás után leültem az ágyamra és bambultam kifelé a fejemből, majd eszembe jutott az ébresztő és mindenképp át akartam küldeni magamnak a Pumped up kicks-t. Sikeresen megtörtént két másik dallal együtt. Ekkora már Panka elkészült így visszaszolgáltattam a telefonját, majd öltözni kezdtem. Jó gyorsan, mint mindig... Héttől negyed nyolcig igazából készen voltam, de még be kellett pakolnom, meg megkeresni a fülmelegítőmet és tesipólót berakni meg megnézni az időt, meg kaját rakni... és hoppá majdnem elkéstem. De végül mégsem. Bár mindig késésben vagyok, sosem késem el (öhm... többnyire). Anya is felkelt, megöleltem, jobbulást kívántam neki és indultam is. 7:20-kor. Bár a fülmelegítőm nem lett meg, örültem, hogy legalább a szemüvegemet nem felejtettem el felvenni. Bizony, nálam már erre is volt példa

7:30 - 14:20
Igazából nem volt vészes. Fanniék elsők lettek, örvendeztünk ennek, meg a Bebés hírnek is. Igazából egész nap jó kedélyű voltam és ebben tényleg szerepet játszott az, hogy jó ébresztőt választott kedves nővérkém. Angolon az egész csoport ült kukán, pedig mi a jobbak vagyunk. De nem ma! Nyelvtanon már egészen kivirultam, nem véletlen, hogy a mellérendelő mondatok kötőszavainál egyedül én nevettem fel a 'meg'nél. Ezek után tényleg nem értem, hogy miért utálják a hétfőt ennyien. Ha még én is képes vagyok vigyorogni a legzsúfoltabb napomon, ráadásul még gyógytesin is röhögni, miközben rendesen csinálom a feladatokat. Nem, igazán nem értem. És még az ebéd is finom volt.

14:30 - 17:30
Tíz percem volt arra, hogy hazaérjek, átpakoljak és kifújjam magam. Matek előkészítő... Nem mintha nem szeretném, de hétfőnként ez a legrosszabb program. Ráadásul kell a fenének. Mert ott alig tanulok valamit. No de majd meglássuk. Előkészítőről mindig futok. Hogy elérjem a buszt. De én nem a megállóhoz futok. Nem. A sulitól majdnem végig az utcán, tána pihi, levegővétel és még egy kis futás. Amióta ezt csinálom nem késem le a buszom és mindig ott vagyok Ifirkászon időben. Igaz, hogy a torkom rakoncátlankodik, de megéri. Az Ifirkász meg igazi kikapcsolódás. Szeretem, bár még mindig haragszom magamra, amiért az utolsó pillanatra hagyom minden cikkem megírását. Hát ez van, és én úgyis csak így tudok 'dolgozni'. Állítólag. És csak egy buszjegyet használok el, mert drága szerkesztőnk rendszeresen hazafurikáz minket.

17:30 - 20:15
Tanulgattam, eszegettem és most gépezek. Ez a jelenlegi helyzet. Meg még fogok enni és tanulni is. Meg talán gépezni. Óh és olvastam. Igaz, csak Nők Lapját, de abban is betűk vannak. És a betűket olvasni kell. A szobák melegek, a sütik finomak, és én ilyenkor jövök rá, hogy fene jó dolgom van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése