szerda, október 5

ami nem lehet a tiéd, mindig az kelll

miért akarok én tumblrt csinálni? annyira nem értem magam. meg a rendszert sem. mármint, miért kéne nekem tumblr? itt van nekem két blog, s nagyon szeretem, rettentő módon örülök a váltásnak, bár a másik blog az olyan hogy semmilyen. bár amennyire családias itt a hangulat, a tumblr annyira személytelen, meg kusza és néha nem is az a tiéd, mai igen, vagy mi? nem értem. pedig szeretném megérteni. tiszta hipster. meg oda elég a kép. bár lehet fotós blogot csinálni de azért az elég nagy hazugság. mert mégsem én csinálom a képeket. szóval most megint nem értem magam, vagy inkább még mindig. 

 suhanc, ez a kép hasonlít a te fejlécedhez... gondoltam szólok, bár biztos észreveszed :)

 
regényötlet.

2 megjegyzés:

  1. Ne agyalj azon, miért akarod. Ha szeretnél egy tumblr-t, akkor miért ne próbálhatnád meg? Legfeljebb nem tetszik és otthagyod. :)

    VálaszTörlés
  2. Pontosan azt csináltam, amit mondtál :D Hihetetlenül bonyolult az egész, inkább töröltem. És a blogspot legalább családias hangulatú. Így már tudom, hogy jó itt nekem :)

    VálaszTörlés