hétfő, október 3


reggelire karamellás tejet ittam és hozzá házi eperlekváros kenyeret ettem, mert a nagymamánál ilyen is van. hogy karamellás tej. elfelejtettem lefotózni a kamrában levő körülbelül száz teli dunsztos üveget, amiben vagy befőtt, vagy lekvár van. 
nappal hol olvastam, hol gereblyéztem, hogy mosogattam, mert valahogy a nagymamánál jobban esi ka munka. a mosogatás meg akárhol vagyok, igen nagy szó.
este játszottunk, bezabáltam, és inkább kártyáztam, mnithofgy tv-t nézzk. mert a nagymamánál nincs oylan, hogy megszokott életvitel. igenis bezabálunk este és igenis kártyázunk. bár azt máshol is és másokkal is szívesen, der azért na. 

Szeretek néha hétvégéken úgy kikapcsolni, hogy igazából nem kapcsolok ki, de valamilyen szinten mégis, mert nem a megszokott helyen vagyok és nem a megszokott tevékenységeimet csinálom. Ilyenkor egy kicsit kilépek önmagam árnyékából és sütkérezem az (most már) októberi napfényben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése