hétfő, október 3

kollektív elmebaj?


Ma nem is volt rendes magyaróránk, pedig három is lehetett volna. De nem volt. Helyette arról beszélgettünk, és hallgattunk, hogy miért van válság. Legalább is Magyarországon. Mert az van. 
És áh, még egy forradalom is politika. De tényleg. Tehát aki lázad a politika ellen, az lényegében maga is politizál. És én meg beszélek a politikáról, tehát én is politizálok. Pedig nagyon nem szeretnék, mert egy nem értek hozzá, kettő mindig felidegesítem magam, három túlságosan is optimista és naiv vagyok én ehhez, négy nagyon is tisztán látom a dolgokat, öt mindig ellentmondok magamnak, másoknak és úgy nagy általánosságba véve mindennek. Hát így állok én a politikával. Meg úgy hogy elegem van belőle. Inkább arra kéne fordítanom az időmet, -amiből egyesek szerint rengeteg van és elpazarlom, mások szerint (szerintem) meg nincs elég és kínomban pazarlom el- hogy megvalósítom a három nagyon friss célomat.
1: szélesíteni a látókörömet minden téren
2: ezen belül -klasszikusokat olvasni -kortás műveket olvasni -szókincset bővíteni
3: ezen kívül más szemével nézni a világot
 +1:  Ne akarjak mindenkinek megfelelni, miközben azt bizonygatom magamnak, hogy igazából senkinek nem akarok megfelelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése