kedd, október 11

a message

Wihihíí! 
Egyrészt mert most jó kedvem van, másrészt há me mé ne? Amúgy meg tök vicces, hogy jöttünk haza és a kínai gyros büfé (ez nem félreütés, így olvastuk és ezen szakadtunk vagy 5 percen keresztül) mellett vezetett az utunk, és arra értem haza, hogy kínai van vacsira. úgy örültem a fejemnek. Meg amint jöttünk haza meséltem Dettinek, hogy jajjdejólesz, hazamegyek és zabálok, csinálok magamnak szendvicset és megolvasztom a sajtot, meg majonéz és hogy nyam-nyam... azt mondta, cuki voltam És ez olyan jól esett. Én nem szoktam cuki lenni. szeretnék, de valahogy nem megy magától, akkor meg minek erőltessem. Na mindegy is, azért néha vannak jó pillanataim és most is az volt. Bár ma nagyon jól éreztem magam ,így nevezhetjük az egész napot egy jó pillanatnak. Except for 2 hours, ahogy a művelt francia mondaná. Szóval kedd. Úristen, remélem nem fogok részletes beszámolót írni minden nap az ügyes bajos dolgaimról, az nem az én stílusom. Bár ez a harmadik (?) szóval még nem izgulok. Amúgy is, holnap szerda lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése