vasárnap, október 9

Come back baby, come back to the bitter end

http://www.youtube.com/watch?v=QKYUBWWrGpU&NR=1


Ma vasárnap van, holnap meg hétfő lesz. Tudom, tudom, micsoda felfedezéseket teszek.... de hát ez tény. És az is, hogy ez a két nap olyan nemjó. Mármint a vasárnap az azt jelenti, hogy másnap hétfő, vége van a hétvégének, a hétfő meg azt, hogy hétfő van és egy újabb hét kezdődött el. A hétfőkkel hol jóban vagyok, hol nem, de a vasárnapokat általánosságba véve szeretem. Kivéve a vasárnapok végét. Bár ma még az is jó, tudva hogy elkészültem a dolgaimmal. Most egy cél érdekében szorgoskodom, és az a cél nem már, mint Anglia. És Angliáért képes vagyok a Quimbyről is lemondani. A szívemben úgyis mindig ott vannak, és koncerten is voltam, meg még leszek is. Egy kicsit elkanyarodtam. Szóval Anglia érdekében vagyok kevésbé önző és egoista, mert csak úgy engednek el ,ha megérdemlem. Hát tessék, most már egész jó úton haladok.


Ma példának okádék felmostam (úgy néz ki a felmosás lesz az én reszortom, amit nem bánok, mert látható eredménye van és még az illata is finom) és bepakoltam Gedeon drágát, akinek honlap lesz a  név- és majdnem születésnapja. Meg tanultam is valamit. Megint eltelt egy nyugis vasárnap. És holnap még továbbra is hétfő lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése