csütörtök, június 7

Fáááák!

Nem. Én Hollóhátas vagyok. Vagyis. Az akarok lenni! Miért kellett engem a Griffendélbe osztani? He? Igen, tudom white people problems, de akkor is. 
Egyszerűen nem érzem magam Griffendélesnek at all. Tényleg, egyáltalán nem. Akkor is, ha igen eléggé lojális vagyok, és viszonylag bátor, de csak kényszerhelyzetekben. A barátaimért nagyon sok mindenre képes vagyok, de akkor sem. A szívem mélyén nem. Nem vagyok Griffenddéles. Nem érzem magam annak. És nem pusztán hiúságból akartam a Hollóhátba kerülni, hogy bebizonyítsam intelligenciám szintjét, egyszerűen csak többre tartom őket. Vagy a házat. Vagy jobban szeretem a Hollóhát tornyát és a plafont, vagy Flitwicket... A fene tudja. 
Oké, Hermione is okos, és a Griffendélbe került, de nála is vacillált a Teszlek süveg, hogy hova tegye... Elvileg néhány embert megkérdezett a Sorting hat Pottermore-on... Engem nem. Kár. Szerintem inkább választottam volna a Mardekárt, vagy talán még a Hugrabugot is, csak ne a Griffendélt. Bár nem tudom. Talán a Hugrabugot nem. És igen, igaza van annak, aki azt mondja, hogy a Griffendél kapja a legnagyobb utálatot az összes ház közül, nem a Mardekár és nem is a Hugrabug. De hát na. Ez nem hipsterkedés, nem az ellen van bajom, hogy a Griffendél még mindig a legnépszerűbb ház, és a könyvben is folyton elmodják ezt, egyszerűen csak nem. 
Nem érzem magam elég bátornak. Kitartónak igen, célokért küzdőnek igen, de az a Mardekárban is megvan. Lojálisnak igen, jólelkűnek viszonylag, de az a Hugrabugnál is megvan. És hát na. Hollóhát, én gyönyörűségem. Egyszerűen szeretem. Kész.

Oké, hörr és morrnak vége, megpróbálom elfogadni a házat, ahova kerültem és minél több pontot szerezni. Nem lesz olyan rossz ez. Végül is, ez csak egy internetes oldal. Csitt! Nem, a Pottermore abszolút csodálatos, pallérozza az elmém, információáradattal lát el és betekinthetünk Rowling képzeletének egy szegletébe. Szóval a Pottermore csodás, a Sorting hat-et úgyis szidja a többség. Most én is az vagyok egy kicsit. Na szóval... A lényeg, hogy bent vagyok, van pálcám és már házam is. Őszinte válaszokat adtam, ezt szűrte le belőle, hát legyen! Tényleg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése