szombat, június 23

Nyár van. Sok szabadidő

1. Weird things you do when you are alone
meredek magam elé, vagy olvasok nagyon sokáig, vagy hangosan énekelek és táncolok klasszikus rockra
2. Have you changed in the past 2 years?
az utóbbi két évem csak ebből állt. megkomolyodtam. - ez marad így, mert igaz. arctalantól
3. What kind of person attracts you?
raszta for the win. egyébként a borosta és a zöld szem előny, meg az intelligencia.
4. What do you wear in bed?
nagy pólót télen hosszú pizsamanadrággal, nyáron sorttal
5. 5 things that irritate you about the opposite sex
1. komolytalanok nagyon sokszor
2. többségük képtelen normálisan öltözködni
3. másnak mutatják magukat, mint amilyenek valójában - bár ez a legtöbb emberre igaz
4. nem tudnak mit kezdeni egy-egy hevesebb érzelemmel
5. gusztustalan szokásaik vannak, de hát csak férfiak. - szintén marad, mert ez is igaz.
6. Something that you are currently worrying about
közelgő nyelvvizsga
7. Your last kiss
izgalmas   kérdés
8. Your views on drugs and alcohol
se - se. előbbi mert nem ízlik, utóbbi, mert nem.
9. Your current relationship
komolyan, el fogom magam jegyezni, csodálatos életem lesz.
10. Things you want to say to your ex
nincs mondanivalóm.
11. Where you'd like to be in 10 years
lehetőleg mesterképzésen valahol külföldön, saját akár icipici lakással, egy cicával, több nyelvvizsgával, de legfőképp boldogan.
12. Your views on religion
néha beszélek Istenhez, elhiszem, hogy nem véletlenül történnek dolgok, abszolút, de magamban. az egyház nem jó semmire, legalább is nincs szükségem rá.
13. Your zodiac sign. Do you think that it fits to your personality?
és igen! 13. kérdés, aznap születtem, ikrek vagyok, mérleg aszcendenssel, és hiszek az asztrológiában, mert működik. és igenis meghatározza a személyiségünk, és viselkedésünk alapjait a napjegyünk.
14. A moment when you felt the most satisfied in your life
 legutúbb a ballagáson, amikor kiderült, hogy kitűnő lettem és megkaptam a diplomát

15. Discuss your first love and kiss.
első 'szerelem' talán harmadikban volt, aranyos, rövid, sokat bicikliztünk.
16. Put your music player on shuffle, and write the 10 songs that pop up
1. Coldplay - Violet hill
2. Placebo - Every me, every you
3. Kowalsky meg a vega - Forradalom rt.
4. The Beatles - She loves you
5. Florence & the Machine - Seven devils
6. Izabo - Time
7. Folkestra - Fehér
8. The Beatles - While my guitar gently weeps
9. The Turtles - Eleonore
10. The Silent Comedy - Bartholomew
17. Somewhere you would like to move or visit
legszívesebben körbejárnám a világot, még sokszor elmennék Angliába, de élni nem szívesen élnék ott. Brüsszelben már annál inkább...
18. Your earliest memory
szlovák paradicsom, túrázások...
19. Your views on mainstream music
ilyen is kell, csak nem nekem.
20. Your highs and lows of this past year
fogalmam sincs. nagyon kiemelkedően nem voltam, se negatív se pozitív értelemben.
21. The best thing happened to you this week
megnéztem a Ponyvaregényt.
22. 3 things you are proud of about your personality
nyitott vagyok, intelligens, szerény (bocs, el kellett sütnöm), bárkivel képes vagyok beszélgetni
23. Things that make you scared
ismeretlen.
24. Something that never fails to make you feel better
zene.
25. The last argument you had
nem emlékszem. talán apával egy hete kb.
26. Something you can't seem to get over
hajjajjjajjjjj. - ez is marad.
27. Do you ever want some tattoos?
mindenképp. semmi minta, csak szöveg, minél kisebb, egyszerű, letisztult, jelentéssel bíró, lehetőleg latinul.és lehetőleg csak akkor, ha jelképez is valamit, csak azért hogy legyen nem akarok. de amúgy igen.
28. Your favourite television programmes
showder klub? talán. nem nézek tv-t. ja és Gyilkos elmék
29. Your 3 favourite colors
sötéték, piros és szürke
30. Your favourite season and why
indián nyár.
31. favourite meme at the moment
sok van, de hirtelen ez jutott eszembe.

32. Your top three favourite musicians
Quimby, The Beatles, Hurts
33. Your thoughts and opinion about Harry Potter
körülbelül másfél éve olvastam el az első könyvet, azelőtt utáltam, azóta háát. bármikor bármennyit tudok róla beszélni. imádom.
34. Your favourite Disney Princess movie
hűűha. kiskoromban szinte az összestől féltem, de amit mindig is imádtam az a Hamupipőke.
35. The last book you read
még nem fejeztem be, most olvasom a 451 Fahrenheitet Ray Bradburytől. és te jó ég. végem van. ez a könyv valami fantasztikus. sikerült elérnie, hogy húsz oldal után elkezdjek ordibálni vele, csapkodni és hüledezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése