szerda, június 20

Jó volt a mai nap. 
Tanulgatással, olvasással, mozizással, sétálással, fagyizással, barátokkal, itthoni filmezéssel. Most zenehallgatással főleg. Ma nem tervezek hajnalig itt maradni, de a könyvet csak azért is elolvasom lefekvés előtt! Mert érdekel. Tetszik, nagyon is, de félek a végétől, félek attól, hogy sírni fogok, kellett nekem előre elolvasni az utolsó oldalt.
Tudom tudom, minek ennyi semmitmondó bejegyzést írni... Csak. Mert jól esik. 


Csak azért ez, mert épp az előbb fejeztem be. 
Amit nagyon (de tényleg nagyon) imádok a nyárban az az idő. a szabadidő, ami nem a féktelen bulizást jelenti(kac-kac), nem is a strandra járást, hanem a korlátlan olvasást és filmnézést. Nem is olyan rég rájöttem, hogy nagyon kevés filmet nézek, vagy ha nem is olyan keveset, de leginkább jellegtelen fos szarokat (pardon). Ezért elkezdtem művelődni, Fight club, Tégla, A hullám, Mátrix (első csak) kivégezve, jön a Ponyvaregény, Kutyaszorítóban, Batman-filmek és minden, ami megtetszik, vagy ajánlják. Tudom, tudom. Tartalmas időtöltés. De nekem erre van szükségem, legalább is úgy gondolom, hogy van. És élvezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése