szombat, augusztus 4

Liebster Award, azaz végre magyarul írok, minő boldogság!

Először is szeretném nagyon megköszönni Kitty Kyenak, akitől kaptam!
És akkor lássuk a szabályokat.
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
11 embert meg kell jelölni és linkelni
Nincs visszaadás/visszajelölés

Ééééés. Utolsó három szabályt megszegem, nem küldöm el senkinek, akit követek, az mind magáénak tudhatja ezt a díjat, csókolom *jelképes átadás*.


Random 11 dolog magamról
1: Balkezes vagyok és büszke rá (imádom!)
2: Valami okból kifolyólag vonzódom a diktátorokhoz, legkedvencebb kedvencem Napóleon, ha valaki meg akarna mérgezni, csakis arzénnal tegye (ő arzénmérgezésben halt meg).

3: Ha lesz tengerimalacom, valamilyen A-betűs férfinevet fogok neki, akkor is ha nőnemű lesz. Eleinte Arnoldot akartam, utána Archibaldot, utána Averyt és most úgy néz ki, hogy Hübner Alfréd lesz a teljes neve. Ha lesz.

4: Túl sokat foglalkozom magammal és szeretek beszélni is becses személyemről (valószínűleg ezért  lett blogom is...)
5: Kedvenc számom a 13, és ez még rímelt is.

6: Felsőbbrendűnek érzem magam az emberek többségénél, amiért sokszor akaratlanul is bunkó vagyok velük. Egyrészt szerintem van mire, másrészt, van miért, harmadrészt ez nem lenézést jelent.

7: Kedvenc évszakom az ősz, és erre csak idén jöttem rá.
8: Mindent halogatok, és ha azt mondom hogy mindent, akkor tényleg mindent kell alatta érteni.

9: Akaratom ellenére sok időt töltök értelmetlen dolgokkal (a tumblr nem értelmetlen!).
10: Dániában akarok egyetemre járni, Oroszországban mesterképzést tölteni, Észtországban élni, és nyaralót venni Walesben...
11: Kiszámítható vagyok, de csak akkor ha valaki ismer valamennyire.


1. Miért kezdtél el blogolni? Beváltotta a blogod a hozzá fűződő reményeidet?
Valahol konzerválnom kellett a gondolataimat, de a naplóírással elbuktam, maradt a blog. És egyáltalán nem bántam meg, imádom.
2. Mi a legértékesebb tulajdonság a számodra egy emberben?
Talán az intelligencia. Viszont nem csak a "normális", hanem az érzelmi is.
3. Gyakran szórakoztatod magad idilli képekkel, sokszor vágyódsz el?
Ha nem is gyakran, de megesik.
4. Mi a kedvenc italod?
Gyömbér.
5. Mi a véleményed a művészetről?
Without art Earth is just eh... szeretem, de érthetnék hozzá jobban is.
6. Fontos neked az idő?
Ha belegondolok nagyon, de ez nem látszik meg a viselkedésemen.
7. Hogy képzeled magad húsz év múlva?
Családdal, saját házban, munkával, talán itthon, talán külföldön. Messze van még.
8. Mi az, amit az emberek vagy szeretnek, vagy utálnak? Mi jut eszedbe először?
Lana Del Rey? Most épp őt hallgatom és szerintem eléggé megosztó személyiség, előadó, de semmi kép sem közömbös.
9. Sokat olvasol?
Igen, de nem eleget.
10. Szerinted a pénz boldogít?
Ha nem is boldogít, de elengedhetetlen a létfenntartáshoz.
11. Gyűjtesz valamit?
Régebben gyűjtöttem ruhacímkéket, de már nem. Azért a "gyűjteményt" megtartottam.

1. Hány könyvet olvasol egyszerre? Egy könyvnek szenteled minden figyelmedet, vagy szeretsz egyszerre többet olvasni?
Mostanában egyre többet, kettőt, hármat biztosan. Van, amit csak beszúrok másik kettő közé, nagyon gyorsan elolvasom, van amivel csak úgy haladgatok.
2. Ki a kedvenc íród és mi fogott meg benne?
Igazából kedvenc íróm nincs, de akinek minden eddigi könyve tetszett, az Celia Rees volt. Ami megfogott az egyértelműen a témaválasztás volt, de a nyelvezete is hibátlan.
3. Mi a fontos számodra egy jó könyvhöz? (pl. a történet, az író stílusa, műfaj, hosszúság, stb.)
Jó történet elengedhetetlen, de sajnos a helyes megfogalmazás is az. Éhezők viadalának cselekménye lenyűgöző, a nyelvezete pedig pocsék, és van még néhány ilyen könyv, nem is egy.
4. Melyik volt az a könyv, ami annyira nem tetszett, hogy nem tudtad végigolvasni? (Már ha egyáltalán volt ilyen.)
Nem emlékszem ilyenre, amit viszont egy oldal után abbahagytam az a Szent bolondok volt Joanne Harristől, egyszerűen nem kötött le.
5. Inkább könyvtárba jársz, vagy inkább megveszed azokat a könyveket, amiket el szeretnél olvasni? (esetleg más egyéb verzió, pl. e-book, kölcsönkéred ismerőstől, stb.)
Inkább megvetetem a könyveket, könyvtárba rapszodikusan járok, interneten csak novellákat olvasok (bár a Godotra várva annyira nem novella).
6. Melyik az a könyv, amit már régóta tervezel elolvasni, de mindig csak halogatod?
Khm... kötelezők. Khm.
7. Mely könyveket kedveled jobban, amiket egy külső mesélő mond el, vagy amikben a szereplők szemszögéből van leírva a történet?
Ezen még nem gondolkoztam, de történet szempontjából élvezetesebb a külső mesélés, mert többet tudunk meg.
8. Melyik könyv szerinted az, amit mindenkinek el kéne olvasnia? Miért?
Szerintem ilyen nincs, hogy mindenkinek. Nem tudom. Ahhoz túl sok ember van és túl sok könyv.
9. Hogy veszel könyvet? Csak azt veszed meg, amit már előtte hosszas mérlegelés után kiválasztottál, vagy csak bemész a könyvesboltba azzal a címszóval, hogy majd találsz valamit, ami tetszik?
Általában már előre tudom, hogy mit szeretnék, de néhanapján csakúgy is vásárolok. nagyon néha.
10. Puha vagy keménykötésű könyv?
Inkább kemény, a puhát akaratlanul is összegyűröm.
11. Volt-e már könyvvel kapcsolatos álmod? Ha igen, mi volt az?
Szerintem még nem, de könyvbeli szereplőkkel igen, ami majdnem ugyanaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése