vasárnap, augusztus 5

Take a good look around you!

Régebbi bejegyzéseimet olvasgatva jöttem rá, hogy miért voltam olyan nyűgös az elmúlt pár napban.
És a válasz: nem hallgattam Beatlest.  Pedig én nagyon szeretem a Beatlest, második kedvenc együttesem. Csal valahogy egy kicsit sok volt belőlük. Egy hónapon keresztül szinte csak őket hallgattam és bár rengeteg daluk van, meg rengeteg albumuk, a zenekar ugyanaz, és ha a stílus nem is, de az alapok mindenképp. Szóval akkor egy kicsit sok volt, most meg pont hogy kevés. Ma reggel meghallgattam a Martha my deart, egész autóúton fel voltam pörögve, toltam a hülyeséget, anya szavaival élve gyagya voltam. Mindezen viselkedés pedig a Beatlesnek köszönhető.
Most vettem észre, hogy nem angolul írtam, de már nem érdekel. Valamikor tegnap elvesztettem minden motivációmat... Ez már marad így, utána még pár napig angolul írok (ha írok... ha nem az azt jelenti, hogy angolozok, remélhetőleg), majd visszatérek az anyanyelvemhez. És akkor majd kifejtem a véleményem. Jelenleg csak a Beatles izgat.
Meg az alvás. Igen, főleg az alvás. *roló le*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése