csütörtök, augusztus 23

Okok, amiért tényleg NEM vicces nyáron belázasodni

Ha valaki tud ilyen teljesítményt hozni, nyugodtan szóljon! Tehát.

1: Vizet kell inni. Amivel nem is lenne baj, de a mennyiséggel már van. Oké, eddig is általában vizet ittam, de nem naponta négy litert. Igaz, abból csak három a tiszta víz, egy pedig tea, de az is víz alapú, szóval ugyanott vagyunk.
2: A rengeteg víz miatt a hasamban nincs étvágyam, és olyannyira gyenge vagyok az energiahiány miatt, hogy a három méterrel arréb levő asztalig való odamenés is komoly előkészületeket igényel.
3: Ha mégis van éhségérzetem, nagyon keveset tudok enni, a már említett vízmennyiség miatt, így minden étkezés kész csoda.
4: Egyszerre fázom, érzem hogy tűzforró vagyok és izzadok. Na ez tényleg nem vicces.
5: Nem bírok hajat mosni, ami miatt rossz a kedvem és fáj a fejem, mert összefogva hordom, és húzza bőröm (ezt tegnapig bírtam, szóval most meg van mosva és imádom... soha többet ilyen hosszú időt hajmosás nélkül).
6: Négy napja nem voltam kint, nem éreztem a napot. Persze, volt olyan nyáron, amikor három napig csináltam ugyanezt és nem zavart, de most más, szükségem lenne a gyógyító napfényre.
7: Sokszor fáj a szemem és könnyen elfárad, ami azért nem vicces, mert lényegében semmit nem tudok csinálni. Se olvasni, se gépezni, se tévézni... semmit. Csak döglődöm egész nap és ez kiborít.
+1: Természetesen hétfőn sem mentem sehova, pocsék volt egyedül tölteni az augusztus huszadikát, de barátok aranyosak voltak, felhívtak, örültem nekik.

Hirtelen ennyi. Tényleg kezdem megutálni a vizet, pedig régen tényleg nagyon jóban voltunk, de ahogy egyre jobban leszek, úgy szórakoztatom magam mindenféle hülyeséggel, és a családom is kezd rájönni hogy javulok, mert egyre bunkóbb vagyok mindendenkivel, persze csak szeretetből.
Szép az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése