szerda, augusztus 24

Kérdem én, mit csinál egy ember, fiatal, fiatalember, gyerek, diák, tini, tizenéves, tehát egy húsz év alatti egyed, ha nem akar gépezni (igen, létezik ilyen is), de hogy ne említsek nagyon durvát, nem tud gépezni, és olvasni sem akar, pardon, szeretne.Mert azért akad ilyen is. Tehát kilőttük a gépet, az olvasást, és most kilőjük a TV-t is igen, azt a kis dobozt, amiben mozognak az emberkék, meg az állatok, meg minden más is. Szóval a televíziót (tele van víziókkal, vagyis nem valós -> ne higgy a szemednek, és jobb, ha az agyadnak sem hiszel) is. Amit az egészből ki szeretnék hozni az az, hogy mit kezd egy tini a szabadidejében (és most vonatkoztassunk el a sporttól, a drámaklubtól, a különórától, tehát minden szabadidős tevékenységtől) számítógép, könyv, magazin, újság, képeslap és TV nélkül otthon, egyedül. Mert ezt is hozzá kell tenni. itt nincs az, hogy oké, jóban vagyok az ősökkel, meg tesómmal és akkor együtt játszunk. Nám. Vázolom a helyzetet: te (én, ő -> egyvalaki, aki akár lehetsz te is)egyedül otthon nappal gép, olvasás, TV (vagy gép, TV, olvasás, ne adj isten játékkonzol) nélkül

ebben a helyzetben mit lehet tenni?
najó, hazudtam. igazából rólam van, igazából valamelyiket a három közül legtöbbször csinálom és igazából ritkán vagyok egyedül (ha mégis, akkor is valamelyiket művelem és közben eszek valamit). igazából csak kíváncsi vagyok a lehetőségekre. a lehetőségeimre. és sajnos az én esetemben szinte kizárt a kreatívkodás, máshogy fogalmazva bárminemű művészkedés, mert a kézügyességem nem épp alkalmazható. pedig én tök (csillag méghozzá avagy patiszon)  kreatív vagyok... de csak fejben. ja és az ötleteléssel msot pnot nem vagyok kreatív. sőt. az ötletelést most hagyom is. egy darabig gyűjtöm az ötleteket, és akinek van egy, netán kettő, az szóljon nekem, vagy hallgasson örökre. viszont ezzel az irománnyal rávilágítottam arra a tényre, miszerint minden összefügg. vagy ha nem is minden, de nagyon sok dolog.
hány mondat után (közben) tettem zárójelet, mert volt valami megjegyzésem (tényleg, hány? nem hány! mennyi)? És csak azért, mert néhány kijelentésből (gondolatban) egyenesen következett egy másik (vagy több) kijelentés. megvan a szó. megjegyzés.

(megjegyzem, még mindig nincs ötlet. még)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése