szerda, augusztus 31

rend van a szobámban, így rendezetten kezdhetem a tanévet, befizettem és elhoztam a tankönyveket, ötkor aludtam el zokniban, próbáról csak negyed órát késtem, találkoztam Petrával, istenem de jó volt látni. meg Dettivel, Julcsival (bál vele már pénteken, meg tegnap meg azelőtt meg ma is) és Rékával is. kiteregettem a nagy cuccot, kivittem a szemetet, összevesztem idösapámmal, Quimby CD-t hallgattam, 30y-t hallgatok, rendet raktam. ja nem, ezt már írtam. 
Na ez így ennyi lényegében. most már egész nyugodtan várom a tanévet, nincs ez a nagy sajnálkozás, hogy ójajj vége van a nyárnak óóóóh.hát nem. egyáltalán semmi ilyen nincs. szimplán elengedem, mert könnyű elengedni, ez a nyár nem volt a legemlékezetesebb, de jól éreztem magam. most azon gondolkodom, hogy csináljak-e nyárösszegzőt vagy sem. van mit összegezni, és akkor legalább én is tisztába lennék a dolgokkal, amiket apáink este nyolckor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése