hétfő, augusztus 15

Kinek kell a Czikornyai & Patza ?

 Ha ott van az Aranytoll!

Tegnap hipermarketekben szedtük össze a sulira valót, ma viszont elmentünk az Aranytollba, ami egy kis papír-írószer bolt. És ott lehet csak az igazán jó dolgokat kapni. Például zebra tollat. Bárhol keresem, csak ott találok, bár lehet ebben az is közre játszik, hogy hiper-, avagy szupermarketben nem árulnak ilyet és én még máshol nem kerestem. A lényeg, hogy az Aranytollban van. És ez miylen jó nekem. Jajj nagyon jó nekem. Mert kézre esik, még vékony is és nem maszatolódik, nem folyik. Ami nekem nagy segítség, mert nem elég, hogy balkezes vagyok (szombaton volt a világnapunk), de még csúnyán is írok. Így persze, hogy örülök egy olyan tollnak, ami csak javít az arculaton... 


Amúgy is élvezet vele írni, olyan szép. Meg a kéksége is.. halvány. Most vettem egy feketét, majd kipróbálom. Meg amúgy is. A fekete tollakat imádom, jobban szeretem őket, mint a kékeket, csak a kék elfogadottabb. Hát majd meglátjuk mi sül, akarom mondani folyik ki belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése