szerda, augusztus 24

Tegnap este bebizonyosodott, hogy nem tudok malmozni. Malmozni! A játék malom, a malom táblán. De ez mi már. Persze, az alapszabályokat tudom, de mindig vesztek. És nem azért, mert nincs szerencsém csak szimplán nem tudok játszani. Mert nem figyelek. És ez nem csak a malomnál van. Koncentrálós, meg logikai játékokban sosem voltam jó. Még a memóriában sem. Ez nagyon durva. Ja, és sakkozni sem tudok. Egy ideig nem is akartam megtanulni, mert jajj aszt csak azok játsszák akiknek nincs életük, meg csak a matekosok, meg blablabla. Csakhogy. Van olyan hat éves ismerősöm, aki már tud sakkozni. És akkor én meg nem. Meg az egyik Mentalista rész után kedvem támadt legalább egy kicsit is érteni a sakkhoz. Ugyanis Pityu meg valamilyen botl tulajdonosa fejben játszottak. Sakkot! Fejben! megáll az ész. 
Szóval jó lenne valamennyire érteni a logikai játékokhoz. Ha már a sakkhoz nem is, de legalább a malomhoz. Mert így elég hülyének érzem magam.

1 megjegyzés:

  1. Én még durvábbat is láttam. A Big bang theory egyik részében 3 dimenziós sakkot játszottak:DD Az úgy néz ki, hoyg a tábla nem síkban van, hanem szét van darabolva több szintre, és akkor lásd át az egészet 3D-ben:D Haláli jó, azóta is olyat akarok beszerezni valahonnan:D

    VálaszTörlés