vasárnap, augusztus 28

Ma egész nap pizsiben voltam, olvastam és Hurts-öt vagy Harry Potter soundtracket hallgattam. Ja és felmostam a konyhát meg a fürdőszobát. Igazából az elmúlt pár napban csak a HP körül forog az életem, pedig annyi minden mást is eltudnék képzelni helyette, de jelenleg ez kitölt mindent. Sajnálatos módon csak tavasszal ismertem meg a HP világát, így nagyon igyekszem behozni a lemaradásomat. Mindenesetre élvezem minden percét. Meg ennek a unalmas vasárnapnak a nyugalmát és azt, hogy nem kell csinálni semmit, punnyadhatok a fotelben és olvashatom a Harry Potter és a Félvér Herceget.

Szeretem az ilyen vasárnapokat, bár msot egy kicsit izgulok mert egyáltalán semmi az égvilágon nem ismételtem az új tanévre és maradt három napom a sulikezdésig. Mivel az idő szorít csak angolt és fizikát fogok, az előbbit, mert az a legfontosabb, az utóbbit, mert az a gyenge pontom. Hát ez van, majd valahogy bepréselem bokros teendőim közé. Amúgy meg meg kéne írnom az olvasónaplót angolból. Még az a szerencse, hogy pont Jane Austen-t olvastam, és ez enyhítette azt a körülményt, hogy angolul olvasok. Bár mostanában szinte csak angolul nézek filmeket, persze magyar felirattal és The Beatles dalokat hallgatok és nézem a szövegeiket. Mert bizonyított tény, hogy a The Bealtes dalok szövegei pont alkalmasak az angol gyakorlására. És nekem meg gyakorlásra van szükségem, tehát keresve sem találhatnék jobb és szórakoztatóbb módszert. Azért a szószedeteket majd átnézem. Ennyit igazán megtehetek a saját érdekemben. 

De nem ma. Ma vasárnap van és én punnyadok, este pedig közös családi filmnézés lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése