szerda, szeptember 14

Csináljunk képkirakós bizbaszt 13 napon keresztül Audrey-tól ^_^

1. nap - Egy kép, és 10 tény rólad

 Nesztek! Igazából szoktam mosolyogni, de ez pont nem mosolygós kép. Sebaj.

1. balkezes vagyok, ami elég sok mindent befolyásol
2. majdnem négy évig eveztem
3. imádok élni - kivéve, amikor nem, de a kivétel erősíti a szabályt vagy mi a szösz
4.Quimby a kedvenc együttesem, ha mindenáron ilyen silány jelzőt akarok használni, mert sokkal-sokkal több egy puszta kedvencnél.
5. szeretem a 13-as számot, mert 13-án születtem, ráadásul pénteken, így tuti, hogy szerencsét hoz
6. a nevem 'igazságot' jelent és hű vagyok hozzá. az igazat mondom még akkor is, ha fáj. az igazság fáj.
7. nem szeretek egyedül menni az utcán, kivéve, ha zenét hallgatok
8. tudni szeretek és nem tanulni, de tanulok, mert a tudás nagyrészt csak így szerezhető meg
9. ironikus vagyok, néha cinikus is, de leginkább ironikus magammal, másokkal és a világgal szemben
10. lusta vagyok, viszont amit nagyon akarok, azt elérem.

Ez így ennyi egyelőre.

2 megjegyzés:

  1. hehe, ezen a napon te vagy a második, aki ezt a tesztet elkezdte tölteni :D

    ahh, inspirálom az embereket :DDD

    VálaszTörlés