péntek, szeptember 9

már kezdtem volna temetni a napfényt, de valaki megérezte és küldött még egy keveset belőle a mai napra. 


hétkor felkeltem, az ébresztés előtt tíz perccel, majd a Moves like Jagger-re keltem. és az pörgős szám, beindított egy kicsit. viszont ami igazán felkeltett, az a két jóreggelt SMS volt Petrától és Szanditól, nagyon örültem nekik. hirtelen ötlettől vezérelve sóskát reggeliztem krokettel, és 'rajtam ne múljon' alapon zöld pólót vettem fel piros kardigánnal. matekon most értettem is a magyarázatot, angolon érveltem, kémián viszonylag jól megírtam a dogát, négyesnél nem lesz rosszabb, rajzon sikerült  végre úgy 'szerkeszteni', hogy jó lett. annyira tetszik, szép lett a lumos felirat. viszont a mai nap legjobb eseménye az a fizikaóra volt. nem mintha annyira szeretném, de ma jó volt. "szeretett"+ tanárunk, mondta, hogy ő egzakt lesz és azt felelteti, akinél kinyílik a napló. át kinyílt. bennem egy pillanatra megállt az ütő, mert nem számítottam rá, valahogy mindig sikeresen elkerülöm a feleléseket. végül is kimentem, és elkezdtem az elektromosságról beszélni, és be is mutattam. hol könnyedén, hol szenvedve a helyes válaszért, de megcsináltam. éééééééés, ötös lett! annyira örülök neki, jó érzés ötös fizikával kezdeni az évet. elmaradt az infónk, és még az ebéd is finom volt. az avatottammal egyre inkább tudok beszélgetni, és sütött a nap, és Gabival jöttünk haza, és sütött a nap és annyira jó idő volt. nem kell még temetni a napfényt, nem kell még siránkozni a szürkeség miatt, mert a mai nap minden volt, csak nem szürke. napfényes, kék-eges, ragyogó, szeles és boldog. még sok ilyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése