szerda, szeptember 14

Go! Stop! Drop! Pause!

ZUMBAAAAAA! Ma voltam zumbázni, de nem ugyanott, hanem egy sokkal jobb helyen, sokkal több emberrel, nem négy fáradt és unott emberke volt egy zumbaoktatóval együtt aki leszarja őket, hanem vagy száz emberrel együtt és egy igazi, belevaló és életvidám oktatóval. azért ez teljesen más. Még a zenék is jobbak voltak, meg úgy a hangulat egyáltalán. Annyira megtetszett, hogy ezentúl minden szerdán fogok járni, meg néha pénteken is, hogy zumbázzak és izzadjak. Mert ma valahogy nem sikerült izzadni. Petrának tiszta víz volt a pólója, nekem meg alig-alig. És ez egyrészt azért rossz érzés, mert bár nem szeretek izzadni, mozgáskor fontos, hogy izzadjak, másrészt azért, mert így úgy tűnt számomra, mintha nem csináltam volna semmit. És azért na. csináltam, amit tudtam és próbáltam azt is amit nem, és végig hihetetlenül élveztem.  
Szóval péntek és jövőhét szerda, meg azutáni szerda zumba nap lesz, meg előkészítős meg zumba és jajj de szeretni fogom a szerdákat ezután.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése